Breng uw bedrijf onder de aandacht tijdens de themamaand Woningmarkt / PROVADA

Iedere maand hebben we op Vastgoedjournaal een speciale themamaand. In mei staat het thema Woningmarkt en PROVADA centraal. Hét moment voor u als professional om uw organisatie te profileren!

In deze themamaand besteedt Vastgoedjournaal, het kennisplatform voor de vastgoedsector, extra aandacht aan alles dat speelt op gebied van deze onderwerpen. Zo hebben wij onder meer een exclusief interview met Wienke Bodewes van Amvest en diverse bijdragen vanuit Jan Snel, OMU nv en Blauwhoed.

Wilt u meeliften op de aandacht die deze kopstukken uit de markt trekken bij Vastgoedjournaal? Of denkt u dat uw bedrijf sowieso niet kan ontbreken in de themamaand Woningmarkt en PROVADA?

Bij Vastgoedjournaal kunt u op diverse manieren profileren. Bijvoorbeeld via een interview met onze redactie, een opiniestuk, column of banner. U kunt uw bedrijf presenteren, nieuws of kennis delen, uw expertise op een specifiek onderwerp laten zien, of uw visie geven op interessante innovaties. In de themamaand verspreiden wij uw boodschap in een vergrote oplage naar de gewenste doelgroep en via een extra themanieuwsbrief. Bovendien blijft uw artikel een maand lang zichtbaar rechtsboven op onze homepage in de themacorner.

Wij denken graag met u mee om uw boodschap zo effectief mogelijk in de markt te zetten. Meer informatie ontvangen of persoonlijk contact, neemt u dan contact met mij op. Ik ben telefonisch bereikbaar op 023-743 49 09 / 06-117 42 005, of per mail via roland@vastgoedjournaal.nl

Heeft u interesse in de andere themamaanden die Vastgoedjournaal in de planning heeft dit jaar, kijkt u dan eens HIER. Daar vindt u ook alle tarieven.


Foto: Fred Bigio (cc, via Flickr).



Reacties


Laatste nieuws